close
結婚後40年,有一天,我仔細看著我的妻子,說:
“40年前我們有一間便宜的房子,一部破車,
睡在一張沙發床上,看著一台10英寸的黑白電視機,
但我每天晚上可與一位23歲的辣妹睡覺。

After being married for 40 years,
I took a careful look at my wife one day and said,
"forty years ago we had a cheap house, a junk car,
slept on a sofa bed and
watched a 10-inch black and white TV,
but I got to sleep every night with a hot 23-year-old girl.

現在 ...我有一間 $500,000.00的家,一部 $35,000 .00車,
一張漂亮的大床和一台大螢幕電視,
但我與一個63歲的老女人睡。
對我而言,我似乎都不是站在對的事情那一邊。

Now ... I have a $500,000.00 home, a $35,000.00 car,
a nice big bed and a large screen TV,
but I'm sleeping with a 63-year-old woman.
It seems to me that you're not holding up your side of things."

我的妻子是一個非常明智講理的女人。
她叫我出去找一個今年23歲的辣妹,
她相信我會再一次住在一間很便宜的房子,
開著一部破車,睡在一張沙發床,
看著一台10英寸的黑白電視。

My wife is a very reasonable woman.
She told me to go out and find a hot 23-year-old girl and
she would make sure that I would once again be
living in a cheap house, driving a junk car,
sleeping on a sofa bed and
watching a 10-inch black and white TV.

老女人不偉大嗎?
他們真的知道如何解決一個臭老頭子的問題。
Aren't older women great?
They really know how to solve an old guy's problems.

IMG_3906.jpg



arrow
arrow
    全站熱搜

    roachbro 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()